ĀreaCičncies socials, geografia i histōria, Cičncies de la naturalesa / Física i química / Biologia i geologia
L'objectiu general de l'Entorn és afavorir i facilitar el procés d'ensenyament-aprenentatge dels continguts curriculars a partir de la observaciķ directa d'elements del patrimoni del Pallars Jussā (geolōgic-medi ambiental, histōric artístic i tecnolōgic hidroelčctric) amb la participaciķ activa de l'alumnat.
ĀreaEducaciķ artística: visual i plāstica, Tecnologies / Tecnologia / Informātica, Educaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania , Tutoria, Llengua catalana i literatura, Coneixement del medi: social i cultural
Aquest vídeo mostra l'experičncia que es du a terme a l'Escola Collaso i Gil de Barcelona. Els alumnes de 5č de primāria geolocalitzen i publiquen informaciķ multimčdia dels elements emblemātics del seu barri, el Raval, en el marc del Projecte MHM (Mobil History Map), perquč pugui ésser consultada des d'un dispositiu mōbil.
ĀreaCičncies socials, geografia i histōria, Educaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania, Tecnologies / Tecnologia / Informātica, Tutoria, Llengua catalana i literatura, Educaciķ visual i plāstica
Activitat que es du a terme a l'Institut Salvador Vilaseca de Reus, en el marc del Projecte MHM (Mobil History Map), perquč els alumnes coneguin la seva ciutat des de diferents perspectives i matčries.
Els alumnes de 2n, 3r i 4t d'ESO trien uns elements emblemātics de Reus, els geolocalitzen i publiquen informaciķ multimčdia, perquč pugui ésser consultada des d'un dispositiu mōbil.
ĀreaCičncies socials, geografia i histōria, Tecnologies / Tecnologia / Informātica
Els alumnes de l'Institut Cal Gravat de Manresa expliquen la seva experičncia i ens valoren la inclusiķ dels dispositus mōbils en les activitats del projecte.
ĀreaCičncies socials, geografia i histōria, Tecnologies / Tecnologia / Informātica
El director i professors de l'Institut Cal Gravat que han participat en el projecte, ens expliquen d'on va sorgir la idea , les activitats que fan i com hi implementen els dispositius mōbils.
ĀreaCičncies socials, geografia i histōria, Tecnologies / Tecnologia / Informātica
Experičncia que duen a terme diverses escoles de la Catalunya Central a Barcelona, mitjanįant la qual, els alumnes coneixen i aprenen a moure's per la ciutat, fent servir dispositius mōbils.
ĀreaCičncies socials, geografia i histōria, Tecnologies / Tecnologia / Informātica
Joan Sebarroja, pare de dos alumnes d'ESO i president de l'AMPA de l'Institut Cal Gravat de Manresa, ens dķna la seva opiniķ de la participaciķ del seu fill gran en el projecte i la idoneitat de la utilitzaciķ de dispositius mōbils.
ĀreaLiteratura catalana, Economia de l'empresa, Educaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania, Tčcniques d'expressiķ graficoplāstica, Descoberta de l'entorn, Tecnologies / Tecnologia / Informātica, Educaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania , Tutoria, Cičncies de la terra i del medi ambient, Cičncies de la naturalesa / Física i química / Biologia i geologia, Coneixement del medi: natural, Llengua catalana i literatura, Educaciķ visual i plāstica
Experičncia on es mostra el projecte cooperatiu que duen a terme professors de diferents centres educatius i les activitats que fan amb els alumnes de l'Institut Torrevicens de Lleida.
ĀreaEducaciķ artística: visual i plāstica, Cičncies socials, geografia i histōria, Tecnologies / Tecnologia / Informātica, Histōria del mķn contemporani, Histōria, Geografia, Coneixement del medi: social i cultural
Aquest vídeo mostra la presentaciķ als Serveis Educatius de la plataforma del Mobile History Map, que té com a objectiu, entre d'altres, georeferenciar colˇlaborativament els elements emblemātics del patrimoni cultural catalā.