ĀreaEducaciķ artística: visual i plāstica, Tecnologies / Tecnologia / Informātica, Educaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania , Tutoria, Llengua catalana i literatura, Coneixement del medi: social i cultural
Aquest vídeo mostra l'experičncia que es du a terme a l'Escola Collaso i Gil de Barcelona. Els alumnes de 5č de primāria geolocalitzen i publiquen informaciķ multimčdia dels elements emblemātics del seu barri, el Raval, en el marc del Projecte MHM (Mobil History Map), perquč pugui ésser consultada des d'un dispositiu mōbil.
ĀreaCičncies socials, geografia i histōria, Educaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania, Tecnologies / Tecnologia / Informātica, Tutoria, Llengua catalana i literatura, Educaciķ visual i plāstica
Activitat que es du a terme a l'Institut Salvador Vilaseca de Reus, en el marc del Projecte MHM (Mobil History Map), perquč els alumnes coneguin la seva ciutat des de diferents perspectives i matčries.
Els alumnes de 2n, 3r i 4t d'ESO trien uns elements emblemātics de Reus, els geolocalitzen i publiquen informaciķ multimčdia, perquč pugui ésser consultada des d'un dispositiu mōbil.
ĀreaEducaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania, Tecnologies / Tecnologia / Informātica, Educaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania , Tutoria, Cičncies de la terra i del medi ambient, Coneixement del medi: natural
Els alumnes de l'Institut Torrevicens de Lleida expliquen les activitats que han fet en el Projecte Implica't i valoren el quč han aprčs tant a nivell personal com curricular.
ĀreaEducaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania , Tutoria, Cičncies de la terra i del medi ambient, Cičncies de la naturalesa / Física i química / Biologia i geologia, Coneixement del medi: natural
La mare d'un alumne de l'Institut Torrevicens de Lleida comparteix les seves impressions sobre el treball que es fa a l'escola en el projecte Implica't.
ĀreaLiteratura catalana, Economia de l'empresa, Educaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania, Tčcniques d'expressiķ graficoplāstica, Descoberta de l'entorn, Tecnologies / Tecnologia / Informātica, Educaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania , Tutoria, Cičncies de la terra i del medi ambient, Cičncies de la naturalesa / Física i química / Biologia i geologia, Coneixement del medi: natural, Llengua catalana i literatura, Educaciķ visual i plāstica
Experičncia on es mostra el projecte cooperatiu que duen a terme professors de diferents centres educatius i les activitats que fan amb els alumnes de l'Institut Torrevicens de Lleida.
ĀreaEducaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania, Tecnologies / Tecnologia / Informātica, Educaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania , Tutoria, Cičncies de la terra i del medi ambient, Cičncies de la naturalesa / Física i química / Biologia i geologia, Coneixement del medi: natural, Educaciķ visual i plāstica
Professors de diferents centres educatius ens expliquen el treball cooperatiu que fan en el Projecte Implica't i comparteixen les activitats que fan amb els alumnes de l'Institut Torrevicens de Lleida.
ĀreaCičncies socials, geografia i histōria, Educaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania, Matemātiques, Tecnologies / Tecnologia / Informātica, Llengües estrangeres, Tutoria, Cičncies de la naturalesa / Física i química / Biologia i geologia, Emprenedoria, Educaciķ visual i plāstica
Els alumnes de 4t d'ESO de la SI La Miquela de Bescanķ expliquen les seves vivčncies al llarg dels dos anys de participaciķ en el projecte.