Inici » Resultats de cerca avanįada

Resultats de cerca avanįada

RSS

Ordenaciķ segons criteri de cerca i data de producciķ

Total 10 resultats
per pantalla
Pantalla de 1
Audiovisuals digitals a l'aula
Vídeo

Educaciķ artística Tecnologia Audiovisuals digitals a l'aula

  • Data 2002
  • Idioma Catalā
  • Nivell Batxillerat Educaciķ Secundāria Obligatōria
  • Ārea Cultura audiovisual, Dibuix tčcnic, Tecnologies / Tecnologia / Informātica, Dibuix artístic

Quatre experičncies a centres de secundāria (IES Badalona IX, IES Numāncia de Santa Coloma, IES Pla de L'Estany, IES Torre del Palau), en les quals els alumnes i les alumnes expliquen els detalls relacionats amb la utilitzaciķ d'audiovisuals digitals.

Projecte televisiķ: de casa a l'escola
Vídeo

Tutoria Educaciķ artística Cičncies socials Tecnologia Projecte televisiķ: de casa a l'escola

  • Data 2000
  • Idioma Catalā
  • Nivell Batxillerat Educaciķ Primāria Educaciķ Secundāria Obligatōria
  • Ārea Educaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania, Cultura audiovisual, Tecnologies / Tecnologia / Informātica, Educaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania , Educaciķ visual i plāstica, Coneixement del medi: social i cultural

Des de fa uns anys es manifesta la preocupaciķ de la societat per la possible influčncia que la televisiķ exerceix sobre la poblaciķ infantil i juvenil. La televisiķ transmet uns determinats valors i contravalors i provoca una gran fascinaciķ en els espectadors. Per tot aixō, és imprescindible ensenyar als infants i als joves a veure la televisiķ, de manera crítica i racional. Al CEIP Francesc Burniol d'Argentona porten a terme el "Projecte televisiķ: de casa a l'escola", un projecte d'actuaciķ compartit entre l'escola i les famílies per aprendre a veure la televisiķ.

El cinema a primāria
Vídeo

Educaciķ artística El cinema a primāria

  • Data 1999
  • Idioma Catalā
  • Nivell Educaciķ Primāria
  • Ārea Educaciķ artística: visual i plāstica

Des del seu naixement fa cent anys, el cinema ha anat construint el seu propi llenguatge i descobrint, pas a pas, com emocionar l'espectador. Els infants sķn especialment sensibles a les narracions cinematogrāfiques i, per aixō, a l'escola, durant l'educaciķ primāria, els infants descobriran el llenguatge cinematogrāfic i aprendran a construir els seus propis relats emprant diferents tčcniques audiovisuals. Veiem com els alumnes del CEIP Bordils de Bordils incorporen el cinema al currículum en totes les etapes educatives.

El cinema a secundāria
Vídeo

Educaciķ artística Llengües i literatura El cinema a secundāria

  • Data 1999
  • Idioma Catalā
  • Nivell Batxillerat Educaciķ Secundāria Obligatōria
  • Ārea Cultura audiovisual, Histōria de l'art, Llengua catalana i literatura, Educaciķ visual i plāstica

Durant l'educaciķ secundāria, l'alumnat descobreix el poder de la indústria cinematogrāfica i s'endinsa en els secrets del guiķ cinematogrāfic. Poden analitzar alguns temes universals tractats paralˇlelament en els relats literaris i cinematogrāfics, com per exemple la "creaciķ del no-res". Veiem com treballen aquests temes els alumnes de l'IES Cassā de la Selva de Cassā de la Selva i els de l'IES Castell de l'Estela d'Amer.

Ālbum de fotos
Vídeo

Educaciķ artística Llengües i literatura Ālbum de fotos

  • Data 1998
  • Idioma Catalā
  • Nivell Educaciķ Primāria
  • Ārea Educaciķ artística: visual i plāstica, Llengua catalana i literatura

La introducciķ de la fotografia a l'educaciķ primāria permet que els nens i nenes aprenguin a expressar-se en un llenguatge diferent, explorin l'espai i estableixin relacions entre el mķn que percebem amb els ulls i el mķn de les sensacions i les emocions. Veiem com els infants del CEIP Germans Amat Targa de Viladecans, de l'escola El Puig d'Esparreguera i del centre Anna Ravell i Barrera de Barcelona aprenen a jugar amb la llum, a fer reportatges i a cončixer-se millor tot component autoretrats.

El cōmic
Vídeo

Educaciķ artística El cōmic

  • Data 1998
  • Idioma Catalā
  • Nivell Educaciķ Primāria
  • Ārea Educaciķ artística: visual i plāstica

El cōmic és un recurs expressiu d'un gran valor pedagōgic. Cončixer-ne el llenguatge permet a l'alumnat comunicar-se mitjanįant les imatges i el text, i afavoreix el treball interdisciplinari. Els alumnes del cicle inicial d'educaciķ primāria del CEIP Serra de Marina, de Santa Coloma de Gramenet, aprenen el llenguatge del cōmic mitjanįant activitats molt diverses, mentre que l'alumnat del cicle superior d'educaciķ primāria del CEIP Els Pins, de Dosrius, ens expliquen la histōria del seu poble a través de les imatges del cōmic que han elaborat.

La māgia de les imatges en moviment
Vídeo

Educaciķ artística La māgia de les imatges en moviment

  • Data 1997
  • Idioma Catalā
  • Nivell Educaciķ Primāria Educaciķ Secundāria Obligatōria
  • Ārea Educaciķ artística: visual i plāstica, Educaciķ visual i plāstica

Es tracta d'un vídeo adreįat al professorat i a l'alumnat d'ESO. En aquest vídeo es mostra, primer de tot, per quč veiem imatges en moviment i quins sķn els principis que ho fan possible. Després hi veiem com podem ensenyar els nois i noies a produir imatges en moviment, comenįant per l'elaboraciķ de joguines ōptiques. La māgia de les imatges en moviment es concreta en la realitzaciķ de trucs molt senzills i d'efectes d'animaciķ d'objectes, ninots en plastilina i animaciķ amb persones.

Parlem d'anuncis: La publicitat
Vídeo

Tutoria Educaciķ artística Llengües i literatura Tecnologia Parlem d'anuncis: La publicitat

  • Data 2000
  • Idioma Catalā
  • Nivell Educaciķ Secundāria Obligatōria
  • Ārea Educaciķ per al desenvolupament personal i la ciutadania, Tecnologies / Tecnologia / Informātica, Llengua catalana i literatura, Educaciķ visual i plāstica

Aquest vídeo es divideix en dues parts: una, la primera, en la qual els alumnes de secundāria de l'IES Doctor Puigvert de Barcelona porten a terme un crčdit variable per treballar la publicitat dins de l'ārea de Llengua catalana. I una altra, la segona, en la qual el publicista Lluís Bassat ens explica les característiques de la publicitat a més de descobrir-nos com funciona una agčncia de publicitat, quines persones hi treballen i quin és el procés que se segueix per a l'elaboraciķ d'un anunci o d'una campanya publicitāria.

Ālbum de fotos II
Vídeo

Educaciķ artística Tecnologia Ālbum de fotos II

  • Data 1998
  • Idioma Catalā
  • Nivell Educaciķ Secundāria Obligatōria
  • Ārea Tecnologies / Tecnologia / Informātica, Educaciķ visual i plāstica

De la cāmera obscura a la fotonovelˇla. Fem un repās per la histōria de la fotografia i veiem com els alumnes de 2n d'ES del centre Anna Ravell i Barrera de Barcelona experimenten, en el crčdit de fotografia, l'obtenciķ de fotogrames i de fotografies a partir de la cāmera estenopeica. Avancem més i veiem com la fotografia esdevé un recurs narratiu interessant: l'alumnat del cicle superior d'educaciķ primāria del CEIP Gitanjali de Badalona ens expliquen el procés que han seguit per elaborar una fotonovelˇla.

Aprendre a mirar. Les primeres passes
Vídeo

Cičncies socials Llengües i literatura Aprendre a mirar. Les primeres passes

  • Data 1997
  • Idioma Catalā
  • Nivell Educaciķ Primāria
  • Ārea Llengua catalana i literatura, Coneixement del medi: social i cultural

La influčncia dels mitjans audiovisuals en la societat actual ens obliga a plantejar la necessitat d'alfabetitzar l'alumnat en aquest nou llenguatge, des de l'educaciķ infantil. Els nens i nenes d'educaciķ infantil i cicle inicial dels CEIP Costa i Llobera i Rafael Alberti aprenen a expressar-se mitjanįant la utilitzaciķ d'imatges fixes i en moviment.

Total 10 resultats
per pantalla
Pantalla de 1

Ārea professorat

Programaciķ educativa