ÀreaMúsica, Educació física, Tecnologies / Tecnologia / Informàtica, Llengua catalana i literatura, Educació visual i plàstica
Dues famílies d'alumnes de 4t de primària de l'Escola Francesc Macià de Vilassar de Dalt que participen en el Projecte SardaTIC, ens comenten com han viscut la participació dels seus fills en el projecte.
ÀreaMúsica, Educació física, Tecnologies / Tecnologia / Informàtica, Llengua catalana i literatura, Educació visual i plàstica
Representants de les diferents entitats que participen en el Projecte SardaTIC expliquen la seva col·laboració i valoren les aportacions que fan les escoles a la comunitat ciutadana local.
ÀreaMúsica, Educació física, Tecnologies / Tecnologia / Informàtica, Llengua catalana i literatura, Educació visual i plàstica
La creadora de l'activitat, un músic i altres membres implicats en la promoció i coordinador del Projecte SardaTIC expliquen com va sorgir el projecte, els objectius, la difusió que en fan i les activitats que fan als centres--
ÀreaMúsica, Educació física, Tecnologies / Tecnologia / Informàtica, Llengua catalana i literatura, Educació visual i plàstica
El director i mestres de l'Escola Francesc Macià de Vilassar implicats en el Projecte SardaTIC ens expliquen d'on va sorgir la idea, les activitats que fan i com ho implementen en el currículum.
ÀreaMúsica, Educació física, Tecnologies / Tecnologia / Informàtica, Llengua catalana i literatura, Educació visual i plàstica
Projecte telemàtic col·laboratiu que es du a terme a l'Escola Francesc Macià de Vilassar de Dalt amb alumnes de cicle mitjà de primària. El projecte, que s'ha fet en diferents centres, fa arribar de manera moderna i lúdica la sardana i la cobla a les escoles i facilita el treball col·laboratiu i en xarxa entre grups mitjantçant les tecnologies de la informació i la comunicació.
ÀreaComunicació i llenguatges, Llengua estrangera, Llengües estrangeres
El projecte d'anglès que es realitza a l'Institut Escola del Prat ha permès capgirar la dinàmica de les classes motivant l'alumnat del centre i engrescant al professorat a experimentar amb noves metodologies d'ensenyament de la llengua estrangera i dinàmiques de grup.
Aquest projecte tant singular s'ha anat implementant de forma progressiva a totes les aules del centre. La dinàmica de les sessions i els resultats obtinguts són molt satisfactoris.
L'objectiu de les visites és mostrar els objectes i el context on va viure i crear el poeta Maragall, i, a més, actualitzar la lectura de l'obra de l'autor entre els estudiants.
ÀreaEducació artística: visual i plàstica, Tecnologies / Tecnologia / Informàtica, Educació per al desenvolupament personal i la ciutadania , Tutoria, Llengua catalana i literatura, Coneixement del medi: social i cultural
Aquest vídeo mostra l'experiència que es du a terme a l'Escola Collaso i Gil de Barcelona. Els alumnes de 5è de primària geolocalitzen i publiquen informació multimèdia dels elements emblemàtics del seu barri, el Raval, en el marc del Projecte MHM (Mobil History Map), perquè pugui ésser consultada des d'un dispositiu mòbil.
ÀreaCiències socials, geografia i història, Educació per al desenvolupament personal i la ciutadania, Tecnologies / Tecnologia / Informàtica, Tutoria, Llengua catalana i literatura, Educació visual i plàstica
Activitat que es du a terme a l'Institut Salvador Vilaseca de Reus, en el marc del Projecte MHM (Mobil History Map), perquè els alumnes coneguin la seva ciutat des de diferents perspectives i matèries.
Els alumnes de 2n, 3r i 4t d'ESO trien uns elements emblemàtics de Reus, els geolocalitzen i publiquen informació multimèdia, perquè pugui ésser consultada des d'un dispositiu mòbil.