Inici » Resultats de cerca

Resultats de cerca

RSS

Ordenació segons criteri de cerca i data de producció

Total 77 resultats
per pantalla
Pantalla de 8
Publicitat
Vídeo

Tutoria Educació artística Ciències socials Publicitat

  • Data 2006
  • Idioma Català
  • Nivell Batxillerat Educació Primària Educació Secundària Obligatòria
  • Àrea Educació artística: visual i plàstica, Educació per al desenvolupament personal i la ciutadania, Tutoria, Educació visual i plàstica, Coneixement del medi: social i cultural

"Un forat a la butxaca" explica com la publicitat pot influir en les compres que fem. Sis de cada deu joves compren coses perquè són de marques conegudes. Cal, però, intentar comprar el producte, no la seva imatge. La publicitat forma part del paisatge diari i ja ha arribat als telèfons mòbils i a internet. Tot i que la publicitat no ha de mentir, és possible trobar publicitat enganyosa que mostra coses que no són. També hi ha publicitat deslleial, que carrega contra la competència, i publicitat encoberta, que introdueix anuncis de manera subliminar.

Parlem d'anuncis: La publicitat
Vídeo

Tutoria Educació artística Llengües i literatura Tecnologia Parlem d'anuncis: La publicitat

  • Data 2000
  • Idioma Català
  • Nivell Educació Secundària Obligatòria
  • Àrea Educació per al desenvolupament personal i la ciutadania, Tecnologies / Tecnologia / Informàtica, Llengua catalana i literatura, Educació visual i plàstica

Aquest vídeo es divideix en dues parts: una, la primera, en la qual els alumnes de secundària de l'IES Doctor Puigvert de Barcelona porten a terme un crèdit variable per treballar la publicitat dins de l'àrea de Llengua catalana. I una altra, la segona, en la qual el publicista Lluís Bassat ens explica les característiques de la publicitat a més de descobrir-nos com funciona una agència de publicitat, quines persones hi treballen i quin és el procés que se segueix per a l'elaboració d'un anunci o d'una campanya publicitària.

La publicitat
Vídeo

Tutoria Educació artística Tecnologia La publicitat

  • Data 2006
  • Idioma Català
  • Nivell Batxillerat Educació Primària Educació Secundària Obligatòria
  • Àrea Educació per al desenvolupament personal i la ciutadania, Cultura audiovisual, Tecnologies / Tecnologia / Informàtica, Educació per al desenvolupament personal i la ciutadania , Tutoria

En aquesta ocasió, el programa "Mira'm bé" analitza què s'amaga darrere els anuncis publicitaris i alerta sobre la publicitat enganyosa. El presentador del programa, Vador Lladó, ha rebut l'encàrrec de fer un anunci de xampú. No sap per on començar, així que decideix visitar el director creatiu Tori Tollesson. Tori Tollesson explica quin és el procés de creació d'un anunci, l'equip de gent que hi intervé, la importància de la frase o lema de la campanya i com es fa un "story board". Amb en Vador també parlen de la publicitat enganyosa i de la prohibició de passar certs tipus d'anuncis durant l'horari protegit. Cal tenir en compte que un nen veu, al cap de l'any, 20.000 anuncis per televisió. Als Estats Units, però, han calculat que el nombre d'impactes publicitaris que reben els espectadors infantils és de 40.000.

Taller de publicitat (CEIP Emili Carles Tolrà de Castellar del Vallès)
Vídeo

Llengües i literatura Taller de publicitat (CEIP Emili Carles Tolrà de Castellar del Vallès)

  • Data 1996
  • Idioma Català
  • Nivell Educació Primària
  • Àrea Llengua catalana i literatura

El CEIP Emili Carles Tolrà de Castellar del Vallès organitza un taller de publicitat amb l'alumnat del cicle superior perquè descobreixin els secrets del llenguatge publicitari i aprenguin a analitzar críticament la publicitat televisiva.

Publicitat en viu / Un mal endèmic
Vídeo

Ciències socials Llengües i literatura Publicitat en viu / Un mal endèmic

  • Data 2008
  • Idioma Català
  • Nivell Batxillerat Educació Secundària Obligatòria
  • Àrea Economia de l'empresa, Ciències socials, geografia i història, Economia, Llengua catalana i literatura

"Valor afegit" assisteix a l'acte d'inauguració de l'hotel Miramar de Barcelona per conèixer com s'organitza un esdeveniment d'aquest tipus. El programa també dedica un reportatge a explicar amb detall què és la balança de compte corrent. Publicitat en viu El sector dels esdeveniments mou a Espanya quatre mil milions d'euros. Aquest sector no és exactament ni publicitat, ni comunicació empresarial, ni "show business", sinó una barreja de tot. Hi entra la restauració, l'espectacle o els famosos. Normalment, per organitzar grans esdeveniments, hi intervenen responsables de producció, disseny, relacions públiques i premsa. Un mal endèmic La balança de compte corrent espanyola és una de les més deficitàries del món. La partida de pagaments supera de sobres la d'ingressos i tenir un euro pels núvols tampoc no ajuda gaire. Aquest reportatge explica què és la balança de compte corrent i per què el seu dèficit és un mal crònic de l'economia espanyola que, en un context de crisi, es pot convertir en una malaltia greu.

Publicitat amb Haiku Media, Catalan Team d'Ubuntu i Google
Àudio

Ciències socials Tecnologia Publicitat amb Haiku Media, Catalan Team d'Ubuntu i Google

  • Data 2007
  • Idioma Català
  • Nivell Batxillerat Educació Secundària Obligatòria
  • Àrea Ciències per al món contemporani, Tecnologies / Tecnologia / Informàtica, Tecnologia industrial

Aquest capítol de "l'Internauta" tracta de publicitat a Internet i per parlar d'aquest tema entrevistem a Diego Rosembuj que és el Director de Haiku Media. Per altra banda entrevistem a Alex Muntada de Catalan Team d'Ubuntu, que ha estat notícia, i a responsables de Google per intentar explicar el seu ascens. Programa setmanal, en forma de tertúlia, concebut per, d'una banda, anar posant context a la vida on-line i, de l'altra, anar aclarint, de manera entenedora i senzilla, els misteris i les curiositats de la xarxa. El programa, el primer de la radiodifusió a Catalunya i a l'estat espanyol dedicat exclusivament a Internet, va ser un projecte de Jordi Vendrell que actualment realitza i presenta el recentment guardonat amb el Premi Nacional de Periodisme.

José Antonio Gabelas:
Vídeo

Tutoria Educació artística Tecnologia José Antonio Gabelas: "Alfabetización audiovisual y multimedia: frenos y retos en la escuela"

  • Data 2007
  • Idioma Català
  • Nivell Batxillerat Educació Secundària Obligatòria
  • Àrea Cultura audiovisual, Tecnologies / Tecnologia / Informàtica, Tutoria, Educació visual i plàstica
  • Experiència

Conferència a càrrec de José Antonio Gabelas, professor de Comunicació Audiovisual a Periodisme i en Publicitat i Relacions Públiques de la Universidad San Jorge (Saragossa) i professor consultor de Multimèdia i Comunicació en Dret i Publicitat. UOC i membre del grup Spectus.

The Conduit
Àudio

Tecnologia The Conduit

  • Data 2009
  • Idioma Català
  • Nivell Educació Secundària Obligatòria
  • Àrea Tecnologies / Tecnologia / Informàtica

A la consola de Nintendo Wii, malgrat el seu èxit, se l'ha acusat de ser un aparell poc preparat per alpel públic adult o almenys aquell que n'espera una mica més que jugar al Wii Sports en les seves estones mortes. Molts decideixen passar-se a la competència si comparenal comparar, sobretot, amb les característiques tècniquesd'altres consoles. The Conduit és un videojoc que lluita contra aquests clixés i presenta un producte semblant al que ofereixen PlayStation 3 o la Xbox 360. En aquest cas, un joc en primera persona i amb tecnologia per jugar amb mode multijugador, amb un màxim de 12 jugadors. Una de les gràcies del joc multijugador de la Wii és que, com que és una característica rara en els jocs d'aquesta consola, ens trobem que és fàcil trobar gent amb qui lluitar. Resulta exasperant l'efecte del pas dels anys en els videojocs multijugador que et deixa sense ningú contra qui puguis jugar. Encara que el guió no deixa de ser el mateix de sempre: una invasió extraterrestre que s'ho vol carregar tot però on, tot i així, hi ha l'esperança d'un heroi que pot salvar-ho tot; és un exemple que per la Wii es poden fer coses molt serioses. The Conduit és un joc exclusiu per la Wii, és per a majors de 16 anys i costa 46 euros amb 95 cèntims. Obre la versió multimèdia de iCat fm Descobreix la versió multimèdia d'aquest text, amb fotos, àudios, més informació i la ràdio en directe. iCat fm ofereix una experiència única per ràdio i per Internet Publicitat externa A continuació es mostra un banner publicitari, que pot no ser visible o accessible per algunes ajudes tècniques, ja que no depén d'iCat fm Desactivar publicitat

Llet, cacau, avellanes i sucre
Vídeo

Tecnologia Llet, cacau, avellanes i sucre

  • Data 2007
  • Idioma Català
  • Nivell Educació Secundària Obligatòria
  • Àrea Tecnologies / Tecnologia / Informàtica

L'espai "La rentadora" explica, a través dels anuncis, com la publicitat adreçada als nens i nenes ocupa una bona part del mercat. En són un exemple els espots relacionats amb els berenars infantils i les joguines. En aquest capítol hi apareixen anuncis de pa Bimbo, El Caserío, Nocilla, Tigretón, Bony, xocolata Loyola, Bollycao, Cola Cao, Nesquik, Playmobil, Madelman, Meccano, Tente, Exin Castillos, Barbie, Nancy, Scalextric o bicicletes BH. Hi intervenen: els publicitaris Marçal Moliné, Ildefons Garcia-Serena, Joaquín Lorente i Lluís Bassat; els publicitaris i professors d'universitat Miquel Altarriba i Víctor Curto; els periodistes Helena Garcia Melero i Albert Om; els actors Carlos Chamarro, Àngels Gonyalons i Montserrat Carulla; el presentador Llucià Ferrer; el músic Marc Parrot; el cuiner Santi Santamaria; la model Judit Mascó; el presentador i doblador de cine Jordi Estadella i el guionista Jordi Évole.

No passa res!
Vídeo

Tutoria Educació artística Ciències socials No passa res!

  • Data 2007
  • Idioma Català
  • Nivell Batxillerat Educació Secundària Obligatòria
  • Àrea Economia de l'empresa, Tutoria, Educació visual i plàstica

Diuen que la publicitat ha contribuït d'una manera decisiva a millorar els hàbits higiènics dels catalans. "La rentadora" ho comprova mitjançant un repàs de la publicitat televisiva dels últims cinquanta anys. El programa mostra espots de compreses, tampons, productes d'afaitar, bolquers, colònies, perfums, desodorants i sabons de marques com ara Evax, Tampax, Ausonia, Floïd, Filomatic, Williams, Dodot, Denenes, Nenuco, Rochas, Paco Rabanne, Jean Paul Gaultier, Roberto Verino, Carolina Herrera, Brummel, Jacq's, Eau Jeune, Agua Brava, Chanel, Fa, Rexona o Axe. En aquest capítol hi participen els publicitaris Toni Segarra, Marçal Moliné, Luis Casadevall i Lluís Bassat; els publicitaris i professors d'universitat Víctor Curto i Josep Rom; les models Verónica Blume i Judith Mascó; la periodista Helena Garcia Melero; el realitzador Ricard Albiñana; l'advocada Magda Oranich; el guionista Jordi Évole; el cuiner Santi Santamaria; el presentador i doblador de cine Jordi Estadella i el presentador Llucià Ferrer.

Total 77 resultats
per pantalla
Pantalla de 8

Àrea professorat

Programació educativa