Inici » Els viatgers de la gran anaconda

TutoriaCiències socialsCiències naturalsRecorda el tsunami 6 mesos després

Codi a embedir Copiar

Recorda el tsunami 6 mesos després

En aquest programa Ariane Arpa, directora general d'Intermon Oxfam, parla del tsunami 6 mesos després d'haver-se produït. Connexió telefònica amb la selva de la Guaiana Francesa, amb Carles Santasusagna.


"Els viatgers de la gran anaconda" és un programa d'autor que utilitza la metàfora del viatge com a vehicle per acostar-se a les realitats humanes, culturals, socials, econòmiques, mediambientals, científiques... de Catalunya i d'arreu del món. L'espai vol ser una finestra oberta que permeti als oients mirar més enllà del nostre país per agafar perspectiva i consciència del que tenim aquí.

  • Programa Els viatgers de la gran anaconda
  • Idioma Català
  • Producció Catalunya Ràdio
  • Any de producció 2005
  • Durada: 53min.
  • Àmbit Tutoria, Ciències naturals, Ciències socials
  • Àrea Educació per al desenvolupament personal, Educació per la ciutadania, Tutoria, Ciències de la terra i del medi ambient, Coneixement del medi: natural, Ciències socials, Ciències de la naturalesa, Coneixement del medi: social i cultural
  • Nivell Batxillerat Educació Primària Educació Secundària Obligatòria
  • Web Programa

Àrea professorat

Audiovisuals del programa

Audiovisuals relacionats

Programació educativa