Codi a embedir
Copiar
Publicitat
"Un forat a la butxaca" explica com la publicitat pot influir en les compres que fem.
Sis de cada deu joves compren coses perquè són de marques conegudes. Cal, però, intentar comprar el producte, no la seva imatge. La publicitat forma part del paisatge diari i ja ha arribat als telèfons mòbils i a internet. Tot i que la publicitat no ha de mentir, és possible trobar publicitat enganyosa que mostra coses que no són. També hi ha publicitat deslleial, que carrega contra la competència, i publicitat encoberta, que introdueix anuncis de manera subliminar.
- Programa Un forat a la butxaca
- Idioma Català
- Producció TVC, Triacom Audiovisual
- Any de producció 2006
- Durada: 5min.
- Àmbit Tutoria, Educació artística, Ciències socials
- Àrea Educació artística: visual i plàstica, Educació per la ciutadania, Tutoria, Educació visual i plàstica, Coneixement del medi: social i cultural
-
Nivell
- Web Programa