Inici » Resultats de cerca avançada » Bit a l'aula

Ciències socialsEducació artísticaTutoriaTecnologiaLlengües i literaturaRàdio i Internet (CEIP St.Domènec)

Ràdio i Internet (CEIP St.Domènec)

Durada: 3min.
  • Programa Bit a l'aula
  • Idioma Català
  • Producció Generalitat de Catalunya (Departament d'Educació)
  • Any de producció 2007
  • Àmbit Tecnologia, Tutoria, Ciències socials, Educació artística, Llengües i literatura
  • Àrea Tecnologia, Coneixement del medi: social i cultural, Ciències socials, Llengua catalana i literatura, Música, Educació per al desenvolupament personal, Educació per la ciutadania, Tecnologia industrial
  • Nivell Educació Primària Educació Secundària Obligatòria Batxillerat

Amb l'arribada del nou kit d'audio de la XTEC, els alumnes utilitzen aquesta maleta de ràdio per l'emissió del programa de ràdio del CEIP St.Domènec (La Rapita-Sta.Margarida i els Monjos). L'escola disposa d'una emissora de ràdio FM. L'escola organitza el programa de ràdio com una activitat curricular, dediquen una hora a la setmana al programa de ràdio. S'explica per part dels alumnes de CS tot el procés d'elaboració del programa de ràdio.

Codi per embedir l'audiovisual

Per embedir un audiovisual del portal a un bloc o a un lloc web us cal copiar i enganxar el codi html del quadre següent.Els usuaris XTECBlocs, una vegada identificats disposen d'un codi específic.

Àrea professorat

Audiovisuals del programa

Audiovisuals relacionats

Programació educativa

  • Reptes salvatges

    Dimarts, a les 16:51 a 33

    Els gravadors rupestres: el misteri de l'edat del bronze nòr

    Dimarts, a les 18:08 a 33
    Més programes
  • L'ofici de viure
    L'ofici de viure

    Dimarts, a les 21:00 a Catalunya Ràdio Més programes