Inici » Posa't en forma

Educació físicaAbdomen pla

Codi a embedir Copiar

Abdomen pla

L'espai "Posa't en forma" ha preparat tota una taula d'exercicis per poder lluir un abdomen ben pla. El programa també parla de la tècnica del "Pilates-reformer".


Per obtenir un abdomen pla, Anna Castellet, presentadora del programa i monitora d'activitats dirigides, comença la classe amb un exercici cardiovascualar per cremar el greix corporal. Tot seguit, fa diversos moviments fent servir la pica i elevacions de tronc i treball abdominal sobre la màrfega.


A l'abdomen hi ha un grup de músculs que fan de faixa natural i que permeten subjectar els òrgans, protegir la zona lumbar i mantenir una bona postura corporal. És una musculatura molt important per mantenir sanes funcions del cos molt bàsiques.


A la sala de fitness, Sergi Martín, entrenador personal, mostra com fer servir una màquina per treballar la musculatura rotatòria del tronc, concretament la musculatura obliqua i el recte abdominal. I Robert Armés, representant de Cuylás Sport, parla dels electroestimuladors, que intenten simular el procés natural de contracció muscular. Produeixen un estímul elèctric que ve des de l'emissor a través d'uns elèctrodes adherits a la pell.


D'altra banda, Anna Castellet parla de la tècnica del "Pilates-reformer" amb Anuska Peguero, professora d'aquesta disciplina.


Finalment, es recorda que l'estrenyiment es pot prevenir i, en cas de patir-lo, es pot ajudar a reduir-lo en només dues setmanes. Per aconseguir-ho, cal seguir una dieta adequada acompanyada d'una ingesta d'aigua abundant i de la pràctica d'exercici físic.

  • Programa Posa't en forma
  • Idioma Català
  • Producció TVC, Triacom Audiovisual
  • Any de producció 2007
  • Durada: 13min.
  • Àmbit Educació física
  • Àrea Educació física
  • Nivell Batxillerat Educació Secundària Obligatòria
  • Web Programa

Àrea professorat

Audiovisuals del programa

Audiovisuals relacionats

Programació educativa